Härligt

Första dagen och första försöket att bli vän med min BLOGG

Malmö 090207

Jag heter Elisabeth Elgh.

 Kanske har du stött på mitt namn i media där jag diskuterat sjukvård,äldreomsorg(Gustav med de röda glasögonen),skola,integration mm
Efter 7 engagerade år som politiker i Rosengård sörjer jag att så lite har förändrats trots många många goda krafter.
Polisens rapporter som vi fick del av på Polisnämndens sammanträde både vad gäller demonstrationer,polisens eget agerande i Rosengård och på våra torg ställer frågan till oss alla
"Vad har hänt med Malmö"
Nu är det dags med en cykeltur och nya tankar.
Ha en riktigt bra lördag

Kommentarer
Postat av: Farfar

Får man ställa frågor? Du är välpolitiker i regionen och kan måhända svara vem jag skall vända mig för att få två husläkare den 1 maj. Jag bor i Malmö sju månader och på en mindre ort i nv Skåne under resterande fem månader och vill lista mig på två ställen för att slippa långa onödiga transporter. FARFAR

2009-02-08 @ 14:38:27
Postat av: Farfar

Det står att bloggen är modererad. Skall man inte komma in på den lika väl som på Slagthuset utan att först bli godjänd?

FARFAR

2009-02-08 @ 14:40:43
Postat av: Farfar

Det står att bloggen är modererad. Skall man inte komma in på den lika väl som på Slagthuset utan att först bli godkänd?

FARFAR

2009-02-08 @ 14:42:11
Postat av: Rickard Wendel

Trevligt att startar en blogg Elisabeth! Ska bli intressant att följa.

2009-02-08 @ 17:02:23
URL: http://rickardwendel.blogspot.com/
Postat av: ORAGE

Ja, vad har hänt med Malmö? Efter att ha konfronterats - just det konfronterats med sjukvården kan man undra. En logistisk katastrof!

2009-02-08 @ 21:42:17
Postat av: Gry

Haha! Så härligt att du fått det att fungera, ett perfekt förstainlägg. MVG +

XOXO Gry

2009-02-13 @ 22:01:25
URL: http://mycity.devote.se

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0