Läs det finstilta

och gör det också när du tror att du har världens bästa service.
I mitten på maj gick jag in på TELENOR i akt och mening att få alla tjänster på ett ställe, med förhoppning om en räkning på autogiro.
Nu skulle COMHEM,CLOCALNET,TELIA in under samma tak som mobilens operatör just TELENOR.
piffigt och himla bra pris så klart.
Jag skrev under gav fullmakt för att få uppdragen utförda.
GÖR INTE DET. Byt inte om du inte är missnöjd. Bredband och fast telefoni hamnade på Bredbandsbolaget på uppdrag av Telenor. BB tog verkligen tid på sig och strulade på alla upptänkliga sätt.Sammantaget skulle det ta ca 11 veckor innan allt var inkopplat!!!! 
Jag meddelade COMHEM att jag står kvar som kund efter upptäckten att jag var frånkopplad från nätet och skulle räkna med att det då skulle vara i ytterligare 5 veckor Återinkoppling skedde på 1 timma från COMHEM.
Äventyret kommer nog att kosta mej 1200 svenska kronor. Urförbannad mejlade jag kundservice i natt och de har faktiskt svarat att de tagit emot mina klagomål.
Skypade Thailand i dag och berättade denna "saga" och fick ett gapskratt i retur Ha Ha hur tror du det är i Thailand--- var väl menat som tröst.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0